CRM jako narzędzie wsparcia procesów w firmie

W każdej firmie pojawiają są pewne procesy, mniej i bardziej skomplikowane. Aby jednak ułatwić sobie ich realizację krok po kroku i niczego nie przeoczyć, dobrze jest wdrożyć system CRM. Dzięki niemu jest możliwość stworzenia takiego systemu danych, który jest później dostępny dla różnych użytkowników.

Gdy pewien nowy projekt jest realizowany, to odpowiednio dopasowany system CRM ułatwia jego realizację krok po kroku. To tym bardziej zachęca, aby posługiwać się dedykowanymi systemami CRM, a nie standardowymi (bez funkcjonalności związanych z zarządzaniem projektami).

W ramach wsparcia procesów w firmie korzystnie jest uzyskać CRM, który odpowiada za:

  • przydzielanie zadań współpracownikom – nadawanie uprawnień w systemie
  • ocenę czasu realizacji projektu i jego poszczególnych etapów
  • dodawanie i dostęp do danych oraz ważnych materiałów – eksportowanie w wygodnym formacie
  • korzystanie z dodatkowych programów i narzędzi – integracja z aplikacjami zewnętrznymi
  • grupowanie projektów na podstawie różnych kryteriów
  • segmenmtacja projektów
  • ocena efektywności pracowników i poszczególnych zespołów
  • proste planowanie i przeprowadzenie kolejnych projektów

Dlaczego warto wybrać system CRM z modułem projektowym?

Wybierając zaawansowany, kompletny system CRM nie musimy się ograniczać pewnym zakresem jego funkcjonalności. Właśnie to sprawia, że poważne firmy decydują się na wybór takiego CRM-u. Zależy im przecież na tym, aby realizacja poszczególnych projektów odbywała się zgodnie z planem. I by przyczyniała się do rozwoju działalności.

Wymaga to poświęcenia większych kosztów na wdrożenie takiego dedykowanego systemu CRM. Ale warto na takie koszty spojrzeć, jak na dobrą inwestycję, która będzie mogła się zwracać przez długie lata. Pierwsze efekty będą już widoczne w pierwszych miesiącach, po wdrożeniu systemu CRM. Pracownicy mogą zostać dobrze przeszkoleni, jak należy z niego korzystać.

Gdy z czasem okaże się, że system CRM powinien zostać rozbudowany o pewne nowe funkcje, to zawsze jest taka możliwość. Będzie on więc w pełni dopasowany do aktualnych oczekiwań danej firmy. Umożliwia on nie tylko koordynowanie wszystkich projektów. Ale ułatwia również zarządzanie wszystkimi działaniami sprzedażowymi czy po-sprzedażowymi. CRM sprawi jeszcze, że utrzymamy dobry kontakt ze stałymi i nowymi Klientami. Tym bardziej warto go uzyskać!

Skorzystaj z naszej pomocy, a zapewnimy Ci system CRM, który pozwoli Twojej firmie realizować te mniej i bardziej skomplikowane projekty. Zaufaj naszemu doświadczeniu!

Zobacz także:

Co to jest CRM?

Co to jest mobilny CRM?

Design a site like this with WordPress.com
Get started